KONTAKTY

BIO FLAME CZ, s.r.o.
T.G. Masaryka 2957/9a
690 02 Břeclav
Česká Republika

tel:    +420 603 526 256
e-mail: info(a)hezke-akvaria.cz

DOPRAVA

geis


Postup pri reklamácii
Postup pri reklamácii

Pokud zjistíte vadu zakoupeného produktu, připravte fakturu a informujte nás o konkrétním problému telefonicky nebo e-mailem:

1. TELEFON - +420 603 526 256 - od 9:00 h do 12:00 h | 13:00 h - 16:30 h - 7 dní v týdnu
2. E-MAILOM - info@hezke-akvaria.cz - nonstop

Neposílejte reklamované zboží poštou bez předchozí konzultaci a vyrozumění prodejce!
Přepravu reklamovaného zboží bude zajišťovat naše společnost na naše náklady (pokud bude oprávněná), ale budeme nejdříve potřebovat fotodokumentaci poškozeného výrobku.


Kdy je možné uplatnit reklamaci:

• pokud má zboží vizuální vadu, která vznikla při výrobě nebo přepravě (na uznání potřebujeme zápis o škodní události sepsaném s kurýrem, který zásilku doručil)
• pokud je zásilka neúplná
• pokud produkt nefunguje správně
• pokud se výrobek zničí při používání, ale za zničení není zodpovědný kupující který postupoval podle návodu na montáž, nebo obsluhu.

Kdy není možné uplatnit reklamaci:

• pokud ste na vizuální vadu zjištěnou při převzetí zboží (je třeba zkontrolovat obsah balení před kurýrem nebo se s ním dohodnout na možném dodatečném reklamace) neupozornili kurýra a nespíšete s ním zápis o škodné události
• pokud při neodborné montáži dojde k poškození výrobku
• pokud se při obsluze výrobku nepostupuje podle návodu k montáži a obsluze.

PRÁVA KUPUJÍCÍCH

Současné platné právní předpisy garantují spotřebiteli právo na koupi bezchybného zboží a to do 24 měsíců od zakoupení výrobku. Jednoznačně dávají spotřebiteli právo na to, aby bylo zboží bez vady po celou záruční doby a to na základě odpovědnosti prodávajícího za vady, které se v této době vyskytnou. Záruční doby začínají běžet od převzetí věci kupujícím. Záruka se nevztahuje na vadu, kvůli které byla sjednána nižší cena. Pokud při reklamaci dojde k výměně zboží, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, pokud dojde k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka. Reklamovat lze vady výrobního charakteru nebo vady vzniklé poškozením při přepravě či skladování a to v rámci záruční doby. Po uplynutí záruční lhůty právo na reklamaci zanikne. V rámci záruční doby má spotřebitel právo na uplatnění reklamace vad, které nevznikly jeho zaviněním. O opodstatněnosti rozhoduje prodávající.

Spotřebitel má právo, aby byla jeho reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů. V případě, že prodávající tuto zákonnou lhůtu nedodrží, má spotřebitel právo rozhodnout, zda bude požadovat výměnu zboží nebo vrácení peněz.

NGZkMWY1Y